Plan van Aanpak

Marketingcommunicatie speelt binnen elke organisatie een belangrijke rol. Op welke wijze wordt uw doelgroep optimaal bereikt? Over welke marketingcommunicatiemiddelen beschikt uw organisatie? Hoe wordt een zorgvuldige afstemming tussen het marketingplan en de marketingcommunicatie gegarandeerd? Dit zijn enkele belangrijke vragen die mede het succes in een concurrerende markt bepalen. Door gericht en overtuigend richting uw potentiële klanten te communiceren, vergroot u het resultaat van uw marketinginspanningen aanzienlijk. Een juiste mix van communicatiemiddelen is cruciaal. Vervolgens dient de uitvoering volgens het gewenste plan te verlopen.

Om een goed marketingcommunicatieplan te kunnen maken voor uw bedrijf, doorlopen we samen een vragenlijst met hierin de belangrijkste punten:

- Strategie en de huidige positie bepalen
- Korte omschrijving van de doelgroep
- Huisstijl, stijl van de reclame, stijl uitstraling van het bedrijf
- Marketing-communicatie instrumenten en media
- Budget
- Tijdsplanning
- Advies
- Overzicht jaarplanning, per maand